Robbie – take the crown!

På søndag var jeg på Robbie Williams konsert i Stavanger! Og for en konsert!!!!!!!!! Jeg har fortsatt ikke landa og svever rundt oppi skyene med bilder og sanger av Robbie på hjernen!

25aug2013 004

 

Konserten i Stavanger var den siste konserten på Take the Crown turneen. Han har spilt rundt omkring i Europa på store stadioner og jeg tror hver eneste konsert har vært utsolgt. Den i Norge var i hvert fall utsolgt og 25000 mennesker koste seg med en stor entertainer. Robbie gir alt på scenen, og det gjorde han denne gangen også. Jeg synes han er god til å synge, det var ingen sure toner, og han har til og med lært seg litt gitar, som han spilte på samtidig som han sang. Det var utrolig fint!

25aug2013 019

 

Allerede fra første strofe, når han kom flyvende ned fra toppen av «sceneteppet», med rosa røyk bak seg, hadde han publikum i sin hule hånd. Publikum skrek, hoppet og sang med. Jeg gjorde i hvert fall det!! Han sang mange av de gode gamle låtene, og noen av de nyeste som ikke jeg kunne. Men lyden, lyset og datagrafikken var utrolig, Robbie var utrolig og har en scenesjarm som man smelter av. Han er morsom, lite selvhøytidelig, ydmyk – men samtidig cocky! Han tuller og tøyser, ler når han glemmer noe av teksten og når han tar opp en person på scenen viser han hvor menneskelig han er. Vanligvis er det ei jente som blir plukka ut, men denne gangen valgte han en mann som hadde kledd seg ut som Freddie Mercury. Robbie gjenkjente han fra tidligere konserter, og prata og tulla med mannen. Han holdt mannen i hånda, klemte han og gjorde akkurat det samme som han har gjort med jentene som har kommet på scenen på tidligere konserter. Han var utrolig morsom, og denne «the red bed man» har nå blitt populær!!

Robbie har virkelig fortjent kronen – han er kongen av Entertainment og kongen av liveshow!! Det finnes ingen over og ingen ved siden av!!

25aug2013 034

5 comments on “Robbie – take the crown!

  1. Så gøy at konserten var så vellykket! Jeg vil tro at det er stor opplevelse å se han live uansett om man er en stor fan eller ikke. Han er god på å underholde!:o)

  2. Så gøy at konserten var bra og at du koste deg!! 🙂

    Gjenkjenner godt den svevefølelsen i det første du skriver, da jeg var på Seether-konsert i november ifjor, med helten min syngende bare noen metere foran meg! Et av de beste øyeblikkene i hele mitt liv! 🙂

    Kunne veldig gjerne tenkt meg å gå på Robbie konsert ogs! Han har mange fine sanger. Favorittene mine blir Angel og She`s the one. ❤

Legg igjen en kommentar

