Filmomtale: Taken 2

Liam Neeson er tilbake i Taken 2! Dette er en bra actionfilm, men den kommer ikke helt opp mot film nummer en, som var kjempebra! Det skal godt gjøres å lage en like god film en gang til.

I denne filmen reiser Neeson til Istanbul på jobb. Hans eks-kone er midt i en skilsmisse med sin nye mann, og derfor sier Neeson at hun og datteren kan komme til han i Istanbul, så tar de en ferie sammen! Det høres veldig avslappende ut…men det ingen vet er at familien til alle albanerne Neeson drepte i Paris, er etter han. De finner fort ut at han er i Istanbul, som ikke ligger alt for langt unna Albania og reiser av gårde for å ta hevn. De finner han fort og får fanget Neeson og eks-kona. Men alt går ikke etter planen og snart er jagerne de jagede!

Filmen er actionfyllt, men den er laget med 13-års aldersgrense i Usa, noe som gjør at action-scenene ikke kan være for ille. Liam Neeson er en av mine yndlingsskuespillere og gjør en god jobb som alltid. Men filmen får liksom aldri helt det samme tempoet som en’ern! Den var litt tam, og det ble aldri skummelt. Men for all del, filmen er god underholdning!

3 comments on “Filmomtale: Taken 2

  1. denne skal jeg se! jeg har sett eneren, og håper at toeren ikke blir en stor skuffelse.

    // ang periodisk faste, jeg klarer ikke heller å fælge det slavisk når jeg er på jobb, og man trenger ikke spise til samme tid hver dag, poenget er bare at måltidene må inntas innen et visst tilfelle, hos meg ca 7-8 timer.. men når jeg er på jobb så må jeg spise første måltid tidligere enn når jeg er hjemme, også er jeg litt fleksibel i mtp om jeg skla ut å spise med venninner og slike på kvelden, for da forskyver jeg bare hele greia og inntar ikke første måltid før senere på dagen. Poenget er er bare at de 8 timene ikke må bli 11, 12 timer, slik som det normalt er hos de fleste. 🙂

Legg igjen en kommentar

