Film omtale: Dream House

Nå har jeg sett filmen «Dream House» med Daniel Craig, Naomi Watts og Rachel Weisz, og den var ganske spennende.

Det er en thriller og handler om en suksessfull forlagssjef, Will Atenton, som slutter i sin godt betalte jobb og flytter ut av New York med sin kone og to små døtre. De flytter inn i et hus i en mindre by, som de starter med å pusse opp. Etterhvert finner de ut at en mor og hennes to små barn ble drept i det huset, og at hele byen tror morderen var ektemannen som overlevde.
Når Will begynner å undersøke nærmere, kommer det fram at ting er absolutt ikke sånn man tror de er!

Filmen er spennende, men ikke sånn kjempeskummel at man skvetter masse. Den har et snev av overnaturlige elementer og selv om det er kjente skuespillere med, så synes jeg Craig sliter litt med å gjøre en god karakter. Jeg tror andre skuespillere kunne gjort den rollen mye bedre.

 

10 comments on “Film omtale: Dream House

  1. Jeg ville sikkert blitt redd selv om ikke du ble det; Har sånn fantasi at jeg av og til lurer på hvorfor den ikke kunne vært delt mellom flere personer… Iallfall når den dukker opp på tidspunkter der jeg absolutt ikke trenger den! Men bank i bordet for at jeg eier fantasi!

  2. Det er nok en film jeg godt kunne ha sett 😉

    Forresten, hva er det du egentlig heter :)? Jeg er så vant til så skrive navnet til bloggeren jeg leser når jeg kommenterer osv 🙂

  3. jeg har ikke sett denne filmen – og vet ikke helt om jeg vil. jeg er ikke så veldig fan av thrillere, jeg syns de ofte er litt skumle.. haha! tåler ikke så skumle filmer typisk 😛

    sv: tusen takk for kjempefin kommentar. det betyr mye! ❤

  4. Denne virker jo kjempespennende. Tenker jeg må se den veldig snart! Takk for tips, jeg elsker thrillere. 🙂

Legg igjen en kommentar

