En trygg havn

Da er jeg ferdig med boka «En trygg havn» av Nicholas Sparks. Den er som de fleste Sparks bøker, full av kjærlighet! Boka er bra, og jeg liker godt bøkene til Sparks.

Boka handler om vakre Katie som ankommer en liten sørstatsby uten penger eller andre eiendeler. Hun leier seg et lite hus og får seg jobb som serveringsdame på en restaurant. Katie bærer på en stor hemmelighet og unngår personlig kontakt med alle i den lille byen, helt til hun blir bedre kjent med Alex som driver matbutikken. Alex er enkemann og har to barn. Han er hyggelig og snill og faller etterhvert mer og mer for Katie. Men han skjønner hun bærer på en vond hemmelighet. Litt etter litt åpner hun seg mer for han og forteller at hun er på rømmen fra sin voldelige ektemann. Hva som skjer videre skal jeg ikke røpe, da får du lese boka!

Jeg likte den godt, og man vet hva man får når man leser en Sparks bok. Han er utrolig god til å beskrive forhold og en kjærlighet som utvikler seg fra en liten forelskelse til dyp kjærlighet!

5 comments on “En trygg havn

  1. Takk for boktips:) Har en bok av Nicholas Sparks i bokhylla. «A Walk to remember»:)
    SV;Takk:) Har hatt en fin påskeferie!

  2. Jeg likte navnet på forfatteren, jeg!! Selv leste jeg ut ei veldig søt barnebok fra Canada – og jeg kjente meg så igjen!

Legg igjen en kommentar

