Stunning beauty 17!

Amanda Peet er 40 år gammel, enda hun ser mye yngre ut, og jeg synes hun er skjønn! Hun er oppvokst i New York, er gift og har to barn. Hun har spilt i mange filmer, blant annet 2012, Griffin&Phoenix, A lot like love, The whole ten yards og flere andre filmer og serier.

Jeg liker henne godt som skuespiller. På en måte er hun veldig naturlig, på en annen måte er hun utrolig vakker!

14 comments on “Stunning beauty 17!

  1. Vakker hun er.)
    SV;Hørt at det er en herlig og syk opplevelse. Det er jo somsagt mye som kan gå galt,så jeg kommer nok ikke til å hoppe alene i fallskjerm men med en annen. 🙂 hehe.

  2. SV;Høres så bra mål det:) Kan skjønne at det ikke er alltid like lett når man er student. Kjenner meg igjen der.=)

  3. håper jeg holder meg like godt når jeg er 40, *drømmmer…* hun er en naturlig skjønnhet og en kjempe flink skuespiller:)

    //enig ang janteloven, jeg hater den! og jeg misliker sterkt de menneskene som lever etter den. Altfor mye baksnakking og dømming. Jeg er litt mer typen med litt for mye bein i nesa og sier høyt og tydelig hva jeg mener. Og har en regel jeg følger veldig strengt, jeg skal aldri si noe bak ryggen på folk som jeg ikke tør å si til de face to face. Men så kommer en annen ting da, falske mennesker, hate them!

  4. Hun er veldig pen! Husker henne godt fra Jack & Jill som gikk på TV for en del år siden. Holder jeg meg halvparten så godt som henne når jeg runder førti, skal jeg være strålende fornøyd!

    • Ja den serien husker faktisk jeg også…enda det er mange år siden den gikk! Men den var bra 🙂 Og hun holder seg helt fantastisk godt ja!!

  5. Jeg har ikke sett så mange filmer av henne, men av de få jeg har sett så har jeg likt henne veldig godt 🙂

Legg igjen en kommentar

