Now you see her

Da er jeg ferdig med boka «Now you see her» av James Patterson og Michael Ledwidge. Dette er en spennende bok, en stand-alone som ikke hører til noen av seriene som Patterson skriver. Boka er på 383 sider og jeg har lest den på engelsk, som jeg gjør med de fleste Patterson bøkene.

Nina Bloom er en suksessfull advokat, som bor i New York med sin 16 år gamle datter. De to har et sterkt og godt forhold, men Nina bærer på en mørk hemmelighet. Hele hennes liv er en løgn og hun er egentlig ikke den hun gir seg ut for å være.
Ninas hemmelige liv startet for 17 år siden da hun iscenesatte sin egen død og rømte fra sin ektemann. Hun trodde hun hadde det perfekte livet i Key West med sin ektemann som var en godt likt politimann og en baby på vei. Men så finner hun ut at ektemannen er en psykopatisk morder og korrupt politi. Hun må komme seg vekk så fort som mulig.
17 år senere jobber hun i et advokatfirma og får en sak om en mann som skal bli henrettet, men som hun vet er uskyldig. Hun må reise tilbake til Key West, selv om hennes eget liv vil være i fare hvis hennes ektemann ser henne og skjønner hun ikke er død.

Boka holder på spenningen hele tiden, og man må bare lese videre for å se hva som skjer. Boka er som en berg-og dalbanetur, her er det kjærlighet, psykopater, fantastiske omgivelser, mord, dop og hele pakka!! Jeg er fan av Patterson og liker stort sett alltid bøkene hans, og denne kan jeg anbefale hvis man er ute etter en action fylt bok!

4 comments on “Now you see her

  1. Takk for boktips:)
    Virker som en spennende bok! Skal skrive ned tittelen så jeg kan sjekke den ut etterhvert!

    SV; Synd at GG ikke faller i smak. Var ikke favorittserien i begynnelsen,men etterhvert falt den mer og mer smak hos meg:)

  2. Den virka sykt spennende ! Jeg hadde nok ikke lest den på engelsk, men hørt den på lydbok hadde nok vært spennende og litt skummelt tror jeg 😀 haha

Legg igjen en kommentar

