Stunning beauty 16!

Nicole Scherzinger er en av de vakreste damene jeg vet om! Alt ved henne er helt perfekt! Hun har vakre øyne, pent smil, nydelig langt, svart hår og en perfekt kropp! I tillegg er dama ganske flink til å synge og danse! Jeg liker henne godt i Pussycat Dolls, og hun er flink uten gruppa også, men noen av solo sangene er litt kjedelige.

Nicole er 33 år og har flere ganger blitt kåra til verdens mest sexy kvinner, noe som ikke er noen bombe! Hun er flott som bare det! Hun er født på Hawaii, og faren er filipinsk og moren er hawaiisk og russisk. Så det er tydeligvis en god blanding av gener!!

5 comments on “Stunning beauty 16!

  1. Ja, hun er en vakker kvinne:) Liker også henne som artist!

    SV;Takker:) Nei,er kanskje ikke det mest spennende å gjøre på en søndag. Men pensum må gjennom. Du får ha en fin helg for det:D

  2. Hun er pen, det er jeg helt enig i, men jeg er bare ikke noe for Pussycat Dolls tror jeg :p Flink er hun, det kan man dog ikke være uenig i!

  3. Veldig vakker 🙂

    SV. Bad Teacher synes jeg var kjempe dårlig. Jeg gadd ikke å se den ferdig en gang! Enig i at Hodejegerne var bedre på film enn bok. Jeg digget den filmen 😀

Legg igjen en kommentar

