Filmomtale: Breaking dawn, part 1

I kveld har jeg vært på kino og sett Twilight – Breaking Dawn, part 1. Og jeg synes det var en skikkelig bra film! I hvert fall om man er Twilight fan!! Jeg kan forstå at den ikke er så interessant hvis man ikke har sett de andre filmene og hvis man ikke er fan av enten Edward eller Jacob.

Jeg har hele tiden vært team Edward, men har likt Jacob også, og i denne filmen er han så skjønn og jeg liker han bare bedre og bedre. Jeg får litt vondt av han også, for han er så glad i Bella. I denne filmen blir det en konflikt med Jacob og hans ulveflokk, han blir tvunget til å velge mellom dem eller Bella.

Filmen starter med bryllup mellom Bella og Edward og så reiser de på bryllupsreise til en øy utenfor Rio. Der koser de seg og det de trodde var umulig skjer, Bella blir gravid. Ogd et er stort sett det filmen handler om. Bella ser helt fantastisk nydelig ut når de er i Brasil, men utover i filmen ser hun værre og værre ut, og ser til slutt ut som en narkoman som ikke har spist på fire uker! Hva som skjer videre skal jeg ikke røpe, dere får se filmen hvis dere har lyst! Men dette er bare del en av filmen, og jeg håper vi ikke må vente så alt for lenge før del to kommer.

8 comments on “Filmomtale: Breaking dawn, part 1

  1. Eh.. jeg vet nesten ikke om jeg tør å innrømme det.. men jeg har ikke sett noen av Twilight filmene.. *rødme* 😉

Legg igjen en kommentar

