Filmomtale: Crazy, Stupid, Love

I går var jeg på kino og så filmen «Crazy, Stupid, Love» og det var en kjempebra film! Likte den veldig godt, og det er mange gode skuespillere med i filmen!
Den handler om et ektepar, Steve Carell og Julianne Moore, de har vært sammen siden High School. Plutselig en dag slipper Moore bomben om at hun vil skilles. Denne biten er ganske trist og jeg synes Carell spiller utrolig troverdig. Han sitter på en bar og synes synd på seg selv. På denne baren vanker også Ryan Gosling, han er en player som virkelig vet hvordan han skal få med seg kvinner hjem. Og han ser jo faktisk ut som guds gave til kvinnene…..sukk, for en mann!! Han er skikkelig eye-candy 🙂  Han tar Carell under sine vinger og vil prøve å endre han til å bli kul igjen. Carell får ny stil og klarer etterhvert å sjekke opp damer! Her er det masse vittigheter og morsomme scener i filmen!

Dette er absolutt en god romantisk komedie. Den er til tider veldig morsom, litt trist innimellom og veldig fin! Gode skuespillere og en litt overraskende del på slutten når Gosling skal besøke sin nye kjærestes mor!

7 comments on “Filmomtale: Crazy, Stupid, Love

  1. Har faktisk vært litt skeptisk til denne filmen, men nå er dette andre gang jeg hører en positiv omtale av den. Får kanskje ta meg turen og se den 🙂

  2. Nam NAMM!!! hehe 😉

    Denne filmen har jeg kjempelyst å se! Vært innpå filmweb med jevne mellomrom for å se hvilke filmer som kommer på lerretet fremover, og denne er en av de jeg definitivt skal se!! Helst i en kinosal med stooort lerret, hvor jeg kan sitte med en godtepose eller popcorn-beger, og mumse og kose meg med snacks og man-candy.. ;D

Legg igjen en kommentar

