10th anniversary

For noen dager siden ble jeg ferdig med «10th anniversary» av James Patterson og Maxine Paetro. Dette er den tiende boken i Women’s Murder Club serien, og jeg er litt usikker på om dette er siste bok. Det virker litt sånn med tanke på hvordan boka slutter, men jeg vet ikke….kan være det kommer flere bøker i denne serien og det håper jeg, for jeg liker denne serien godt. Det er nok en fordel å ha lest de andre bøkene før man starter på denne, for det handler om de samme personene og deres relasjoner med hverandre. Det er flere handlinger i denne boka, blant annet om ei ung jente som blir funnet gående i skogen og det viser seg at hun akkuart har født. Men hvor er ungen? Først sier hun at ungen er blitt kidnappet, men etterhvert viser det seg at hun har solgt ungen. Detective Lindsay Boxer må da nøste opp i dette og prøve å finne ut hvor ungen har blitt av. Lindsays venninne Yuki er advokat og midt i en rettssak hvor hun prøver å få bevist at ei kjent doktor har myrdet sin mann. Det er hennes største rettssak, og det ender opp med å bli litt av et sirkus.

Boka er spennende og det er et godt driv i den, som i alle de andre bøkene. Siden jeg har lest om disse fire jentene i Women’s murder club i ti bøker nå, føler jeg at jeg kjenner de ganske godt! Boka er lett å lese og den har korte kapitler.

5 comments on “10th anniversary

  1. Virker som en spennende bok:)

    SV;Enig i deg at facebook er must! 🙂 Twitter var noe jeg ikke skjønte meningen heller i starten og gadd ikke å bruke den på lenge.:P

    // ja,har vært en kjempe fin feiring!

  2. elsker bok anbefalingene dine. vi har et godt lesehjerte begge to 🙂 jeg begynte nettop på min 12’e Paulo Coelho bok: The Valkyries.

    // Ja det var noe 60-års jubileum. ja stemmer du bodde også her. dumt du dro :s hadde jo vært veldig hyggelig og treffes 🙂 hvor flytta du til egentlig?

  3. Høres ut som en spennende bok! 🙂

    Du er jo en skikkelig lesehest du! hihi 😉 Jeg har mer enn nok med pensumbøkene mine, og er ennå ikke ferdig med chic-lit boka jeg begynte å lese på i syden for 2 mnd siden.. 😉

  4. Høres ut som en spennende serie det der! Får håpe for din del at det kommer flere!:)

    SV: Tusen takk! Den er ifra Nelly 🙂 Elise Ryan! Veldig fornøyd med den, er ganske behagelig å gå i 🙂

Legg igjen en kommentar

