Stunning beauty 14!

Ser nå på Shallow Hal, hvor Susan Ward spiller. Og jeg husker henne fra såpeserien Sunset Beach som gikk på tv for mange år siden. Jeg synes hun var usedvanlig vakker, og det er hun ennå. Hun er 35 år og jobber som modell og skuespiller. Jeg har ikke sett henne i så mange filmer etter Sunset Beach, men søker man etter bilder av henne på google, kommer det veldig mange lettkledde bilder opp av henne. Så jeg tipper hun gjør mye modelljobber siden hun aldri helt har slått gjennom som skuespiller. Men pen er hun!

6 comments on “Stunning beauty 14!

  1. Wow, utrolig pen ja!

    SV: Tusen takk 🙂 det går litt bedre. Men det går jo opp og ned, men det er helt normalt. Er fortsatt litt uvant å ikke ha Sara her lenger, men jeg vet at ting blir bedre etterhvert 🙂

  2. Flott dame, helt klart. Hun holder seg godt må jeg si!

    Sv/ Ja, det er ikke så mye for all luksus jeg gjerne skulle hatt en fin sum med penger, men heller for å slippe penge-bekymringer, vi skulle vinne lotto på lørdag hadde vi bestemt, men sånn ble det desverre ikke.

  3. Vakker kvinne:)
    SV;Kjempe gøy med HP maraton. Jeg liker så og si alle filmene,foruten nr 3 som kan være litt kjedelig.

Legg igjen en kommentar

