Tick tock

Da er første påskekrim unnagjort!! Det er deilig å endelig få litt tid til å lese vanlige bøker, ikke bare pensumsbøker. Boka jeg har lest er James Patterson sin «Tick tock». Jeg har lest den på engelsk, som jeg ofte pleier å gjøre med Patterson sine bøker. Men det var en stund siden jeg hadde lest engelsk bok, så tok litt tid å komme inn i det igjen. Jeg er ikke sikker på om boka finnes på norsk ennå, og hva den eventuelt heter på norsk. Jeg er stor fan av Patterson! Denne boka har han skrevet sammen med Michael Ledwidge, og handler om detektiven Michael Bennett som jobber i NYPD. I denne boka er han på sommerferie med sine 10 unger i et strandhus i Queens. Men så starter en rekke med bombeangrep og drap i storbyen, så han må tilbake til jobb for å finne denne gærningen som terroriserer byen. Boka er som vanlig spennende og har et godt driv.

8 comments on “Tick tock

  1. Oj, allerede? Så deilig da! 😀 Jeg kjenner at jeg hadde hatt godt av å lese en bok nå, altfor lenge siden sist. Er det en serie hvor detektiven er med i flere bøker? 🙂

    • 🙂 ja det er for så vidt en serie om Bennett detektiven…er kanskje 3-4 bøker om han. Men bøkene står alene, så de kan fint leses uten å ha lest de andre først!!

  2. utrolig deilig å lese krim nå:D Kommet til bok nummer fire i Jo Nesbø sin serie om Harry Hole, love it 😀

Legg igjen en kommentar

