Filmomtale: Reisen til det ytterste hav

Nå har jeg endelig sett den tredje Narnia filmen – Reisen til det ytterste hav, eller The Voyage of the Dawn Treader som den heter på engelsk. Jeg elsker Narnia! Kanskje litt fordi bøkene ble lest for meg når jeg var liten så jeg har veldig gode minner om de spennende historiene. Men jeg er også litt forelska i Aslan! Skulle ønske jeg hadde han her hos meg…selv om det hadde nok blitt vanskelig å få til!
Denne filmen handler om Lucy og Edmund som havner tilbake i Narnia, sammen med sin fetter Eustace. Der møter de på Prins Caspian igjen, som er ombord en båt, på reise langt vekk fra Narnia for å finne noen grever som ble forvist fra Narnia for lenge siden. På denne reisen kommer de borti mange rare skapninger og hindre. Jeg synes ikke denne filmen var like bra som de andre. Og det er nok den første filmen som er den beste! Jeg savner Aslan, synes han har vært med veldig lite i både film to og tre…. Men man har heldigvis noe annet fint å se på, Ben Barnes som spiller Caspian!!

5 comments on “Filmomtale: Reisen til det ytterste hav

Legg igjen en kommentar

