Flimmer

I går ble jeg ferdig med boka «Flimmer» av Anne og Even Holt. Jeg har lest de fleste bøkene skrevet av henne. Denne boka er spennende, men også litt slitsom, for det er brukt så mange legeuttrykk som er vanskelig å forstå. Det er også veldig mange personer som introdusert i begynnelsen, noe som gjør det vanskelig å holde styr på alle.
Boka handler om at noen pasienter til legen Sara Zuckerman dør etter å ha fått satt inn hjertestarter. Det viser seg etterhvert at noen har lagt inn et virus i maskinene som hjertestarteren kobles til. Handlingen tar plass både i Bærum, Oslo og New York. Jeg synes slutten kom veldig fort….det er akkurat som man har brukt masse plass på begynnelsen og midten av boka, også er slutten over på et par sider.
Alt i alt en grei sykehusthriller…ikke min favorittbok, men greit tidsfordriv.

2 comments on “Flimmer

  1. Er det denne de har reklamert sånn for? 😉 Høres ut som en spennende handling da, men jeg får angst hvis boken er kjedelig i begynnelsen, da har toget gått for min del 😛
    SV: Tusen takk for det 😀
    Også må jeg bare si at det er så deilig å skrive i kommentarfeltet ditt, bokstavene kommer jo nesten før jeg har skrevet dem 😉

    • Ja det er nok den de reklmaerer for på tv……og jeg skal være ærlig å si at begynnelsen var tung, men den blir mye bedre utover!!
      Visste ikke det var så fint å skrive i kommentarfeltet her….men det var jo fint da!!!! 😉

Legg igjen en kommentar

