Play dead

I løpet av ferien fikk jeg lest to bøker. Den ene var «Play dead» av Harlan Coben. Så vidt jeg husker har jeg aldri lest noe av han før, men jeg likte boka godt. Det er en av de første han skrev – i sin ungdom – og den er ganske så spennende. Vanskelig å legge fra seg. Jeg synes den er godt skrevet og har et godt driv. Og den passet veldig godt å lese på stranda som lett sommerlektyre!
Boka handler om to ultrapene mennesker som gifter seg og stikker til Australia på bryllupsreise. Der drukner mannen, men etterhvert så viser det seg at ting er ikke som man tror. Det er mord, intriger, modeller og sjalusi – en god blanding!

6 comments on “Play dead

    • Helt enig!! Jeg leste den også på engelsk, og den var lettlest og utrolig vanskelig å legge fra seg!! Fikk hun andre til å lese den også, og hun ble også hekta!!

  1. Mener jeg begynte å se en film i samme sjanger, et par giftet seg og så på bryllupsreisen druknet han under dykking. Det var visst både haier og andre morosaker med så jeg så ikke filmen…. Men boka så litt alright ut – får se om jeg ikke en gang får tak på den.

    sv; bananfluer er noe herk ja… men plastkopp med plastfolie er veldig effektivt 🙂

Legg igjen en kommentar

