Stunning beauty 9!

I helga så jeg filmen «The Thomas Crown Affair» og jeg har sett den flere ganger og liker den godt. Og jeg må bare si at Rene Russo som spiller i filmen er fantastisk vakker! Og særlig i den filmen er hun helt stunning!! Hun er lekker i klærna og utrolig stilig på håret!
Dama er 56 år og holder seg meget godt må jeg si!

6 comments on “Stunning beauty 9!

  1. Hun holder seg naturlig bra – ser ikke noe «glattet» ut som en del på den alderen gjør! Ellers har jeg personlig sansen for Julianne Moore – hun er vel 50 år tror jeg – og søt som sukkerspinn ;D

    SV: Takk, begynner å bli litt lei neglene allerede, men har heldigvis noe å bytte til når jeg gidder ;D

    -Silje

  2. Oi, hun var en lekker dame til å være 56 altså!:o)

    Sv:Ja, det kan du si! Makan til surr!;o)

    forresten, jeg har utfordret deg på bloggen min!;)

Legg igjen en kommentar

