Filmomtale: Meet Joe Black

Nå har jeg akkurat sett filmen «Meet Joe Black» – igjen! Jeg har sett den flere ganger før, men nå var det lenge siden og jeg synes den filmen er så nydelig. Jeg må grine litt på slutten – hver gang jeg ser den! Filmen er fra 1998, og det er med skuespillere som Brad Pitt, Anthony Hopkins, Claire Forlani og Marcia Gay Harden. Alle veldig gode skuespillere. Og jeg må si at Brad Pitt spiller helt fantastisk i denne filmen. Han spiller «døden» – eller en slags angel of death. Og han er veldig troverdig, og jeg elsker når han flakker med blikket og ikke vet hva han skal gjøre, eller når han går rundt å slikker på en skje med peanøttsmør!! Sex scenen med Claire Forlani er også ganske vakker, det eneste man ser er ansiktene deres og de er nydelige!

Brad Pitt er kjempe kjekk i denne filmen!! Claire Forlani er også en utrolig vakker jente! Anthony Hopkins er bare en av tidenes beste skuespillere – noe mer er det ikke å si om han!

3 comments on “Filmomtale: Meet Joe Black

  1. Tror faktisk ikke jeg har sett denne filmen i det heletatt jeg. Kanskje jeg bør vurdere det da? 🙂 hehe

    SV: Jeg føler det litt sånn som deg jeg og. Noen dager savner jeg det, mens andre dager så er jeg veldig glad at jeg er alene og bare har meg selv å tenke på! Det er som du sier. Ting skjer når det skjer 🙂 Ingen grunn til å stresse! 🙂

Legg igjen en kommentar

