Kvinnen i plast

Da er jeg ferdig med siste boka til Kjell Ola Dahl som heter «Kvinnen i plast». Og den var ganske så spennende! Veldig god og lettlest bok, og det liker jeg. Det handler som de tidligere bøkene hans om Gunnarstranda og Frølich som får et mord (selvfølgelig!!) å oppklare, i tillegg til en person som har forsvunnet. Frølich føler han blir litt inhabil i denne saken siden han kjenner noen av de involverte, og boka ender kanskje litt overraskende for han….
Dette er absolutt en bok jeg vil anbefale – særlig til de som leser krim. Og selv om dette er syvende bok om Gunnarstranda og Frølich, kan den leses uten å ha lest de forrige. Jeg har ikke lest alle bøkene i serien, men jeg har vært borti noen av dem. Denne siste boka likte jeg veldig godt!

Legg igjen en kommentar

