Stunning beauty 8!

Ashely Olsen er en utrolig vakker ung kvinne!! Jeg synes hun er mye penere enn sin tvillingsøster Mary-Kate, for hun er ikke så bohem-aktig, og har et mer mykt utseende enn sin søster. De har jo blitt mer og mer forskjellige i de siste årene og det har de sikkert godt av også. De har jo alltid vært nesten prikk like, og begge søstrene er selvfølgelig pene. Jeg er ikke noe sånn stor fan av de motemessig, men jeg har følgt dem siden de var små babyer! Full House begynte på tv når jeg var i begynnelsen av tenårene, og jeg synes det var kjempe morsomt å se på. Uncle Jessie var jo selvfølgelig en stor grunn – for en hunk! Men jeg synes også baby Michelle var utrolig nydelig. Hun må være en av de skjønneste babyer jeg har sett noengang! Og hun – eller de, for det var jo begge jentene som spilte rollen som Michelle – vokste seg til å bli pene og veldig populære jenter!
De er egentlig toeggede tvillinger, født i Usa og fyller snart 24 år. Slekten dems er faktisk av norsk og dans opprinnelse!

Og her er baby Michelle:

2 comments on “Stunning beauty 8!

  1. helt enig ashley er den peneste . og michelle eller (mary-kate and ashley ) er de søteste babyene kjeg har sett men det er kult det med norge:)

Legg igjen en kommentar

