Stunning beauty 6!

Farah Fath som spiller Mimi i serien Days of our lives er en utrolig skjønn jente! Hun har alltid forskjellig hårfrisyre, og uansett åssen hun er på håret, ser hun helt smashing ut! Farah er 26 år og har spilt i DOOL i 8 år, mens nå spiller hun i serien One life to live. Jeg følger med på DOOL og liker rollefiguren Mimi, hun prøver å gjøre det som er rett, men ofte så går ikke det, og det eneste hun egentlig vil er å være sammen med sin store kjærlighet, enten det er Rex eller Shawn!

9 comments on “Stunning beauty 6!

  1. Enig med deg at hun er en sveisen dame, men tydelig ingen blondine, selv om hun til tider forsøker å være det. Forøvrig synes jeg hun bruker for mye øyesverte.

    • Ja hun bruker mye sminke, men hun kler det! og hun kler egentlig både lyst og mørkt hår synes nå jeg!

      • Jeg har aldri likt mye sminke. Jeg liker i det hele det ekte og naturlige, og mer og mer dess eldre jeg har blitt. Dessuten kan det gå ut over sunnheten til f. eks. håret og huden. Her i Spania finner du ofte kvinner med uhyre tynt hår som skriver seg fra for mye farging av håret. Jeg synes i det hele at mange kvinner er for mye opptatt av fysiske forandringer, ikke bare m.h.t. sitt utseende men også på veven m.m. Det fører langt fra alltid til noen bedring, heller tvert om, synes jeg da.

      • Enig i det….stort sett så er det penest med bare litt sminke, det er kun noen få mennesker som kler mye sminke. Jeg bruker lite, men farge håret gjør jeg! Men det er nå sånn samfunnet har blitt….press fra alle kanter om å se best mulig ut, og det er ikke lett for unge jenter i dag…..

  2. Hun er flott både med mye sminke og håret. Vakker.
    sV; Smaken er som baken, hehe. jeg liker dem, mystikken, kreativiteten og at det er annerledes. Ikke bare et pent bilde av en rose.

    • Du er inne på noe vesentlig der, Trine, og kanskje også kjernen til forskjellen mellom menn og kvinner, samt forholdet mellom disse, som ofte endres drastisk etter noen års samvær.

  3. Jeg elsker også Days of our lives! Kan ikke tro at det har gått i 43 år!
    Sv: Takk! Og London var suupert! 🙂

Legg igjen en kommentar

