Stunning beauty 5!

Jeg synes Vanessa Williams er en vakker kvinne! Nå om dagen er hun mest kjent fra Ugly Betty. Hun har også spilt i en del filmer tidligere, men ingen av de er vel sånn veldig kjente. Jeg digger Ugly Betty, både Wilhelmina og Betty – og Matt! Wilhelmina er en god blanding av sluhet, sleiphet og litt godhet – sånn innerst inne!
Vanessa er 47 år, og er både skuespiller og sanger. Hun hadde en hit for mange år siden som het «Save the best for last», som faktisk er veldig fin. Hun sang også en nydelig sang som het «Colors of the wind».

5 comments on “Stunning beauty 5!

  1. Er den «Colors of the wind» fra Pocahontas, eller surrer jeg nå? 🙂
    SV: Takk 😀 Forandring fryder i blant! 🙂

    • To stykker spør om det er Pochahontas sangen…..og det er jeg faktisk ikke sikker på…..Det er godt mulig, for jeg tror det er en film sang, men jeg aner ikke fra hvilken film den er fra. Jeg synes bare sangen er nydelig! 🙂

    • Ja hun er nydelig! Og den sangen er jo fra langt tilbake…men vi gamle husker jo de!! hehe 🙂 og den er utrolig fin!

Legg igjen en kommentar

