Stunning beauty 4!

Denne jenta har vokst seg fra en søt jentunge til en nydelig vakker ung kvinne – Emma Watson. Hun er vel mest kjent fra Harry Potter filmene, som jeg ikke er noe fan av. Har bare sett en eller to av de filmene, men jeg synes Emma har en utstråling og utrolig vakre øyne!

Emma er 20 år og bor i Oxford i England. Før Harry Potter filmene hadde hun minimalt med skuespiller erfaring, og hun hadde sin første rolle i HP som niåring.

Følg meg på Bloglovin HER.

3 comments on “Stunning beauty 4!

  1. Enig med deg, bortsett fra at jeg synes nå HPfilmene er veldig bra!:) Tihi.
    SV: Takk, det har den! 🙂 Så bra, hørtes koselig ut! Åssen kor synger du i?

  2. SV: Så spennende da! 🙂 Syns du skal gi HP en second chance altså, tihi! Men nå har jeg vokst opp med bøkene og filmene da, har vært ca. like gammel som hovedpersonene underveis, så det er kanskje med som en faktor til at jeg synes HP er så bra. Ikke vet jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

