Snart kommer Harry Hole!!

jo nesbøEndelig kommer det snart ny bok med helten Harry Hole! Nå er det lenge siden vi har hørt noe fra han, og jeg gleder meg til å lese neste bok. Jeg synes Jo Nesbø skriver godt og beskriver Harry på en så god og artig måte…og så vidt jeg skjønner skal noe av denne boka foregå i Hong Kong, hvor Harry holder til om dagen, i en noe utbrent kropp. Jeg håper også virkelig at det blir film av Harry Hole bøkene…men jeg vet at det skjer i hvert fall ikke før Nesbø har skrevet siste bok om Harry…for han nekter at noen lager film, før han har lagt Harry død. Og jeg vil jo ikke at Harry skal forsvinne ennå, men det hadde vært veldig moro å sett hvordan de filmene kunne blitt, og ikke minst hvem som skulle spilt Harry….

Legg igjen en kommentar

